понеділок, 23 січня 2017 р.

ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ «Я обираю здорове життя»

 



           
Підготувала С.Лодатко


Тема: Я обираю здорове життя.                     

Мета: Розширювати і актуалізувати знання дітей про життя людини,
          як найвищу цінність, яку вона має, чинники, які мають               
            великий вплив на здоров’я людини.

Обладнання: Ілюстрації до оповідань В.О.Сухомлинського,
            малюнки дітей

                               Хід  уроку
І.  Організаційний момент. Привітання дітей з новим навчальним роком.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Читання оповідання В.Сухомлинського «Поздоровляємо».
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
ІУ. Робота над темою уроку.
 А зараз мова йтиме про життя як найдорожчий скарб.
1.    Річка дитинства… Вона не міліє,
Річка дитинства крізь роки тече.
В берег хлюпоче, висвітлює мрії,
Спогадом душу і пам’ять пече.
2.    Завжди вертаюсь до неї з доріг я,
Тут мої витоки, спів солов’я.
Річка дитинства… Вона, як повір’я
Доки існує – існую і я

3.    Дивляться в річку задумані вікна -
Сонячна злива у шибах буя.
Не пересохне вона і не зникне
Річка дитинства – колиска моя.


 Які ж фактори впливають на наше життя?
 Яких умов і правил треба дотримуватись, щоб життя було безхмарним і сонячним?

 Відповіді дітей:
організація зовнішнього середовища,
особиста гігієна,
гігієна харчування. 

 Вчитель:
-Бачите, скільки факторів мають вплив на життя кожного з нас.

Фізкультхвилинка

  У. А тепер ми з вами  трошки порозв’язуємо задачі про охорону і безпеку життя на нашій планеті, бо і тут нас підстерігають великі несподіванки і пригоди.
 Дівчинка Аліса знайшла пляшечку з невідомими ліками. Що вона повинна зробити?
А. випити рідину з пляшечки;
Б. віддати рідину Кролику;
В. віднести пляшечку мамі.

                                                       
  Кролик, добрий друг Вінні-Пуха  захворів на грип. Як вчинить Вінні-Пух?
А. провідає дома і допоможе по господарству;
Б. провідає дома і ніжно поцілує;
В. зателефонує Кролику і дізнається, як він себе почуває.



-         Сподобались вам задачі? А тепер у вас на картках прислів’я.
Прочитайте їх:
-         Життя пожити – не поле перейти.
-         Життя життю різниця.
-         Життя  вимірюється не роками, а працею.
-         Зі щастя та горя скувалася доля.
Як ви їх розумієте?

УІ.   Підсумок уроку.



Немає коментарів:

Дописати коментар